Baby, Baby !

Przygodę z marką DOVE zaczęłam, o ile dobrze pamiętam, w czasach gimnazjum... kiedy to zupełnie niespodziewanie po nastu latach, zaczęły kręcić mi się włosy. Do tamtej pory miałam proste jak druty, nawet poświęcenie kilku godzin na nakręcenie niegdyś burzy włosów na wałki w dniu Komunii, skutkowało prostymi kosmykami już w drodze do Kościoła. Odkryłam, że świetnie działa na moje niesforne loki odżywka, właśnie z linii DOVE. Bardzo dobrze je odżywiała, uelastyczniała, co powodowało, że skręt jest jeszcze większy, loki nie puszą się.
Kiedy zobaczyłam linię BabyDove, od razu pomyślałam, że muszę wypróbować te produkty. Kupiłam od razu(emulsję  do ciała i włosów oraz chusteczki nawilżane), gdy weszły na rynek, ale jakoś wcześniej nie było okazji ich używać, bo na półce i tak sporo zaczętych produktów.
Doczekały się :)

Baby Dove, Rich Moisture, Emulsja do ciała i włosów, 

Head to toe

Pojemność: 200ml
Cena: ok.14zł
Składniki:


Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glycinate, Polyacrylate-33, Caprylyl Glycol, Coconut Acid, Lauric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Sodium Isethionate, Sodium Lauroyl Isethionate, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Palm Kernelate, Sodium Palmitate, Sodium Stearate, Stearic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Tetrasodium EDTA, Zinc Oxide, CI 77891.




 Zapach emulsji - bardzo delikatny. Jak dla mnie typowy dla DOVE, subtelny, biały, charakterystyczny. Takim go zapamiętałam. Konsystencja produktu - gęsta, mleczna, nie przepływa przez palce. Lekki zapach pozostaje na skórze dziecka przez dłuży czas, miły w odbiorze. Dobrze się pieni. Co najważniejsze - nie podrażniło skóry Milanka.
Opakowanie z pompką pomocne przy operowaniu jedną ręką.

Rich Moisture chusteczki pielęgnacyjne

 Opakowanie 4x50 chusteczek ok. 25zł
Zapach podobny do poprzedniego produktu.  Dobrze nawilżone. Nie podrażniły skóry, więc plus!



Mam ochotę spróbować jeszcze kilku produktów i tak też uczynię w najbliższym czasie :)

Sprawdźcie koniecznie, jeśli jeszcze ich nie macie!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️