LashMania! 馃挆馃挋馃挏馃挌馃挍馃挌馃挏馃挋馃挆

D艂ugo zastanawia艂am si臋 nad szkoleniem ze stylizacji rz臋s. Teraz, wiem, 偶e warto by艂o czeka膰, aby spotka膰 osob臋, kt贸ra jest ca艂ym sercem wkr臋cona w t臋 filozofi臋 <3
Na profil Ani trafi艂am zupe艂nie przypadkiem. Gdzie艣 po艣r贸d ogromu lajk贸w na facebookowej tablicy, moj膮 uwag臋 przyci膮gn膮艂 funpage LashMania by Ania. Bardzo ciekawe logo, poza tym, sympatyczna twarz, "dobrze jej z oczu patrzy艂o". Zdecydowanie jestem zwolenniczk膮 naturalno艣ci. W艂a艣nie to  znalaz艂am w pracach Ani.
Nad szkoleniem z przed艂u偶ania rz臋s my艣la艂am od jaki艣 dw贸ch lat. Najpierw nadmiar pracy ogranicza艂 wolny czas, p贸藕niej nie mog艂am si臋 zdecydowa膰 na konkretne szkolenie, nast臋pnie urodzi艂am syna... i tak zawsze "co艣". Najwidoczniej, jak to m贸wi膮 "tak mia艂o by膰". Mo偶e wcze艣niej nie trafi艂abym na odpowiedni膮 osob臋 i szkolenie, kt贸re zainspirowa艂oby mnie tak bardzo i wznieci艂o tak pozytywne uczucia. By膰 mo偶e nie zach臋ci艂oby mnie do nowego zaj臋cia, kt贸re wymaga ogromu pracy, wielu godzin 膰wicze艅, niesamowitej precyzji i.... nadludzkiej cierpliwo艣ci, kt贸rej chyba mi brakuje... Ale mo偶e to dzi臋ki niemu stan臋 si臋 oaz膮 spokoju, kwiatem lotosu... :)
Spotkanie z Ani膮 wywar艂o na mnie niesamowite wra偶enie. Jest to osoba o niezwyk艂ej osobowo艣ci. Jest pe艂na energii i zaanga偶owania w to, co robi. Z pasj膮 przekaza艂a mi wiedz臋 i wiele cennych wskaz贸wek, kt贸re mog艂yby wydawa膰 si臋 ma艂o istotne, a jednak wp艂ywaj膮 na pe艂en profesjonalizm. Dzi臋ki temu, 偶e jestem kosmetologiem, mam 艣wiadomo艣膰 wielu istotnych aspekt贸w dotycz膮cych samej pracy z drugiem cz艂owiekiem. Wa偶ne jest, aby potrafi膰 zrozumie膰 potrzeby drugiej osoby, aczkolwiek cz臋sto tak偶e umie膰 wyt艂umaczy膰, co jest bardziej rozs膮dne i REALNE. Nie zawsze to, co chcemy mie膰, jest dla nas dobre. Czasami mniej, znaczy wi臋cej. Najwa偶niejsza zasada to NIE SZKODZI膯! Tak samo podchodz臋 do wszystkich wykonywanych zabieg贸w. Ania sprawi艂a, 偶e samo postrzeganie tego zaj臋cia, nabra艂o innego wymiaru. Jednak nie spoczn臋 na laurach. Uzbrojona w arsena艂 rz臋s do 膰wicze艅, moj膮 w艂asn膮, prywatn膮, dost臋pn膮 24h na dob臋 modelk臋, kt贸r膮 natura (autor) nie obdarzy艂a bujn膮 czupryn膮, zamierzam d膮偶y膰 do doskona艂o艣ci. Przede mn膮 nie tylko wachlarze rz臋s, ale tak偶e wachlarze skrajnych emocji. Zapewne zaczynaj膮c od frustracji do, mam nadziej臋, dumy, kt贸r膮 poczuj臋, kiedy osi膮gn臋 satysfakcjonuj膮cy poziom z wykonywanych prac. Wierz臋, 偶e kt贸rego艣 dnia r贸wnie偶 Ona z dum膮 b臋dzie przegl膮da膰 moje prace.
Dzi臋kuj臋 za motywacj臋 ! 馃挏馃挏馃挏



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️