Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️



Makijaż permanentny to temat, który towarzyszył mi od długiego czasu...
 jednak zawsze pod wpływem różnych czynników, musiałam odłożyć to na później… 
Nadszedł moment, kiedy w końcu postanowiłam sięgnąć po swoje marzenia. 
Szukałam szkolenia, które w pełni przygotuje mnie do bycia linergistką. 
Nie przekonywały mnie kilkudniowe kursy, na których liznęłabym wiedzy.
 Owszem to fajna opcja na przyszłość i już szukam kolejnych szkoleń,
 aby rozwijać swoje umiejętności, ale na początek potrzebowałam kogoś, 
kto wprowadzi mnie w ten świat teoretycznie, ale także w pewien sposób
 zainspiruje i rozkocha w pigmentacji.
Zdecydowałam się na roczną szkołę Broadway Beauty pod okiem 
niesamowitej trenerki, która nie tylko posiada ogromną wiedzę
i doświadczenie w dziedzinie makijażu permanentnego, ale również
 ciepłej osoby, która potrafi zainspirować do działania. Śledziłam jej 
poczynania od długiego czasu. Byłam szczęśliwa, że udało mi się poznać 
ją osobiście i szkolić się pod jej skrzydłami.

Przede mną długa droga do perfekcji, ale znając siebie nie spocznę na laurach
 i będę dążyła do tego, aby kiedyś z dumą powiedzieć, jestem dumna ze swoich umiejętności.

To już oficjalne ! 👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓

Podpisano - dyplomowana linergistka Ewa Klimowicz.

Dziękuję, Żaneta Stanisławska! 💙💙💙💙💙💙









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia