Mama gotuje👩‍🍳👨‍🍳

 Zawsze uwielbiałam kulinarne eksperymenty. Teraz z braku czasu moje kucharzenie to raczej proste, szybkie posiłki. Zawsze staram się jednak urozmaicać je tak, aby każdy domownik odnalazł w nich swój smak. Zainspirowana pomysłem na avocado, z którego zazwyczaj robię pastę na bruschetty, dzisiaj postanowiłam podać je mojemu małemu smakoszowi w nieco inny sposób.
Avocado wyszorowalam szczoteczką do butelek😂, następnie przekroiłam je na pół, pozbyłam się pestki, z której Milo zrobił sobie piłeczkę👱‍♂️. Cześć że środka avocado wyjęłam na miseczkę, aby później zrobić z tego pastę na grzanki. Na blachę położyłam dwie połówki avocado, w każdej umieściłam po plasterku szynki, dwa trojkąciki camembert, w jedna połówka wbiłam żółto(moje ulubione), w drugą białko( Milanka ulubione) P.s. uzupełniamy się idealnie, moja druga połówka 😍😍😍👩‍👦💑. Całość doprawiłam pieprzem, solą himalajską, posypałam sezamem i do pieca na jakieś 25min. W między czasie mamy czas na kąpiel, wysuszenie wlosow i powieszenie prania 👸
Całość idealnie współgra. Milo zajadał się, cały stół i podłoga również 😂🙄

Miłego dnia ! 🌸🌸🌸🌸



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️