Live Your Life 馃檰



Czasami my艣l臋 sobie, 偶e mog艂am p贸j艣膰 inna droga, dokona膰 innych wybor贸w, zastanowi膰 si臋 kilka razy zanim co艣 zrobi艂am. Z perspektywy czasu patrz臋 na wiele 偶yciowych aspekt贸w inaczej. Dojrzalej? Na pewno. Zastanawiam si臋 jakby to by艂o, gdybym w danej chwili post膮pi艂a inaczej. Czy by艂oby lepiej czy doprowadzi艂oby mnie to w inn膮, lepsz膮 rzeczywisto艣膰? Czasami przychodz膮 nowe pomys艂y, r贸偶ne rozwi膮zania spraw z przesz艂o艣ci. Niestety nie cofnie si臋 czasu... Niestety? Mo偶e to i lepiej. Zdarzenia z przesz艂o艣ci zostawi艂y po sobie na zawsze rys臋. Ale to dobrze. Dobrze, 偶e pozna艂am r贸偶ne uczucia, emocje. Na dzie艅 dzisiejszy jestem silniejsza o pewne do艣wiadczenia, a w艂a艣ciwie o umiej臋tno艣膰 radzenia sobie z nimi. Bo przecie偶 da艂am rad臋. Jestem teraz w innym miejscu, z innymi lud藕mi, z baga偶em pe艂nym do艣wiadcze艅. Jestem na tym, a nie innym etapie 偶ycia. To, co sprawi艂o, 偶e teraz jestem taka osoba, musia艂o si臋 wydarzy膰. Nic nie dzieje si臋 bez przyczyny. To wszystko by艂o po co艣. By艂o zaplanowane z g贸ry. A ja...? Jestem szcz臋艣liwa. Mimo wszystko i wbrew wszystkiemu. Walcz膮c o to, na czym mi zale偶a艂o, wygra艂am. Nie mam, jeszcze, wszystkiego, o czym marzy艂am. Ale czym by艂oby 偶ycie bez marze艅? Gdyby wszystkie si臋 spe艂ni艂y? Czy by艂abym szcz臋艣liwsza budz膮c si臋 rano i wiedz膮c, 偶e mam wszystko, czego chcia艂am... I co teraz? Co p贸藕niej? Pomy艣lisz, no taaak...tryska szcz臋艣ciem, utopia, kraina niesko艅czonego szcz臋艣cia, idylla, rzyga t臋cz膮. Jestem szcz臋艣liwa, bo chc臋 by膰 szcz臋艣liwa! Pewnie, 偶e miewam momenty, kiedy chcia艂abym m贸c przele偶e膰 ca艂y dzie艅 w 艂贸偶ku, jak kiedy艣, nie wy艣ciubiaj膮c nosa spod ko艂dry, s艂uchaj膮c g艂o艣no ulubionych zamulaczy i jeszcze bardziej pog艂臋bia膰 si臋 w swoim cierpieniu 偶yciowym, 偶eby chwil臋 p贸藕niej w艂膮czy膰 艂omocz膮ce beat'y, kt贸re nap臋dzaj膮 przy nerwowym sprz膮taniu(moja najlepsza terapia na ca艂y wachlarz emocji). Pami臋tam czasy, kiedy mog艂am wsi膮艣膰 na rower, bez 偶adnych zobowi膮za艅 i wi臋kszych obowi膮zk贸w, jecha膰 przed siebie, czuj膮c wiatr we w艂osach, pot sp艂ywaj膮cy po rozgrzanej sk贸rze, wsi膮艣膰 w samoch贸d i jecha膰 na dzik膮 pla偶臋, wpatrywa膰 si臋 w b艂yszcz膮c膮 tafl臋 wody, snu膰 plany na przysz艂o艣膰, patrze膰 w puszyste chmury i nie my艣le膰 o niczym.
 Dzisiaj jest inne. 
Doceniam to, co mam. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️