ISANA Golden Beauty


Coraz mniej mnie tutaj, ale nie starcza mi po prostu czasu... :( ostatnie dwa dni chodz臋 do ty艂u z powodu nieprzespanych nocy 馃樀
W g艂owie mn贸stwo pomys艂贸w, kt贸re ju偶 w niedalekiej przysz艂o艣ci, mam nadziej臋, uda mi si臋 zrealizowa膰. Tak偶e pomy艣lnych wiatr贸w 偶yczcie mi :)

A dzisiaj tak na szybko, kr贸tki post o... 偶elu pod prysznic, na kt贸ry natkn臋艂am si臋 zupe艂nie przypadkiem, gdy przeszukiwa艂am rossmannowskie p贸艂ki. Zazwyczaj si臋gam po 偶ele ze 艣redniej p贸艂ki cenowej. Najch臋tniej wybieram intensywne zapachy, lubi臋 kremow膮, do艣膰 g臋st膮 konsystencj臋. Nie lubi臋 zbyt du偶ych opakowa艅, ze wzgl臋du na to, 偶e szybko mi si臋 nudz膮 ;)
Tym razem moj膮 uwag臋 przyku艂 偶el ISANA - za osza艂amiaj膮c膮 cen臋 - ok. 3z艂 za 300ml. Zach臋caj膮ca "diamentowa" grafika, do艣膰 intensywny, mleczny, elegancki zapach monoi i ambry, i prawie identyczny sk艂ad z produktami o wiele dro偶szymi, sk艂oni艂y mnie, aby wypr贸bowa膰 go na w艂asnej sk贸rze.
Przede wszystkim - nie podra偶nia.
Kremowa, do艣膰 g臋sta konsystencja, nie przelewa si臋 przez palce.
Intensywny zapach w butelce, 艂agodnieje na sk贸rze.
Oczywi艣cie nie oczekiwa艂am dzia艂ania kosmetycznego po preparacie myj膮cym, tak wi臋c jest ok.
 Spr贸bujcie, nie tracicie zbyt wiele ;)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️