Permanentny i Kosmetologia mgr Ewa Klimowicz




Witam Cię w moim permanentnym świecie beauty!
Nazywam się Ewa Klimowicz.
Znamy się już? Jeśli nie, poznaj mnie i moją historię.
Z szeroko pojętą estetyką wszystko zaczęło się już, gdy byłam małą dziewczynką. Często podglądałam
mamę, siostrę, czy babcię, gdy „ubierały” swoje twarze w bajkowe kolory tęczy, gdy wykorzystując
domowe produkty tworzyły niepowtarzalną recepturę antidotum na piękną cerę, włosy, paznokcie.
Od tamtej pory interesowałam się cudownymi właściwościami poszczególnych składników owych
receptur, podziwiałam efekty i czułam je np. dotykając lśniące, jedwabiście gładkie włosy. Jak zaczarowana
śledziłam poszczególne kroki tworzenia makijażu i fryzur.
Aż w końcu… malutka Ewunia wzięła różdżkę w swoją rękę i próbowała własnych sił. Zaczynając od
kartek papieru, poprzez stylizację amerykańskich Barbie, po wcześniej wspomniane prywatne modelki,
które zaszczepiły we mnie miłość do piękna.
I tak powstawały amatorskie ‘dzieła’, których pozytywne opinie Bliskich dawały ogromną radość małej
dziewczynce, aż w końcu pojawiła się iskierka nadziei na dalszą drogę rozwoju…
A teraz… wracając mile do wspomnień, realizuję się, ucząc się stale, inspirując się innymi zdolnymi i utalentowanymi osobami. Praca dodaje mi skrzydeł, szczególnie, gdy widzę bezcenną reakcję na widok efektów moich starań. Czerpię energię z zadowolonych Klientek!

Ukończyłam Wyższą Szkołę Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie z tytułem licencjonowanego
kosmetologa o specjalności kosmetologia estetyczna. Następnie rozszerzyłam swoją wiedzę na studiach
magisterskich o specjalności SPA&Wellness (obszar nauk medycznych i nauk o zdrowiu).
Uczestniczę w szkoleniach, staram się ciągle poszerzać wiedzę i umiejętności, aby móc zrealizować
wszystkie swoje pragnienia artystycznej duszy.
Od jakiegoś czasu pielęgnuję moja nowa miłość - makijaż permanentny. Ukończyłam roczną szkołę makijażu permanentnego Broadway Beauty pod okiem profesjonalnej trenerki, inspirującej osoby - Żanety Stanisławskiej.
Nieustannie rozwijam swoje umiejętności uczestnicząc w webinarach, szkoleniach i warsztatach.
Dzięki szerokiej wiedzy merytorycznej staram się patrzeć na człowieka nie tylko przez pryzmat pięknego ciała, ale staram się dostrzec Jego wnętrze. Mając na uwadze bezpieczeństwo staram się dobierać pielęgnację tak, aby z jednej strony spełnić oczekiwania Klientki, ale też przewidzieć Jej potrzeby wewnętrzne, bo szczęśliwa Kobieta to piękna Kobieta!
Prywatnie jestem dumną mamą Milanka
Uwielbiam motocykle, ‘rodzime’ Mazury, kojący widok zachodzącego słońca nad błyszczącą taflą wody.
Niepoprawna romantyczka.
If this is passion, this is LOVE !
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️