To już najwyższy czas, abyście w końcu poznały prawdę!



Te, z Was, które nie miały okazji jeszcze mnie poznać osobiście, muszą o czymś wiedzieć.
Otóż, nie przychodzi mi to łatwo, jednak muszę to w końcu z siebie wyrzucić. Choćby miało to grozić falą hejtu, choćby część z Was poszła do kogoś innego, choćby moja kariera miała zawisnąć na włosku.
Muszę żyć w zgodzie z samą sobą. Chcę móc podpisać się pod każdą wykonaną pracą. Chcę, aby te prace były wykonane zgodnie z moim poczuciem estetyki, z moim sumieniem.


Jeśli Waszym pragnieniem są brwi Breżniewa, grube i czarne jak smoła – proszę wybaczyć, nie jestem w stanie spełnić tego marzenia.
Jeśli podobają Ci się bardzo cienkie brwi, nie mam nic do tego, rzecz gustu, ale jeśli wymagasz ode mnie, abym zapigmentowała na Twojej twarzy witki, niestety muszę odmówić.
Jeśli nalegasz na zbliżanie nasad „jeszcze trochę bliżej nosa”, przykro mi – monobrwi nie wykonuję.
Jeśli chcecie na siłę wydłużać brwi do ucha – nie, nie zrobię tego, nawet na korekcie.
Jeśli przychodzicie do mnie ze zdjęciem pięknych brwiami prosto z INSTAGRAMA, pięknie obrobionymi w programach graficznych i chcecie właśnie takie – OK, dajcie mi równie piękną skórę i brew samą w sobie.
Jeśli chcecie mieć delikatne nasady, pięknie rozblendowane, subtelnie muśnięte – nie stosuję tego w praktyce, bo wiem, że wszystko i tak się wyłuszczy lub zostanie dosłownie ledwo widoczny cień, że już w trakcie gojenia będziecie mnie zasypywać wiadomościami, że nie widać nasad, że początki brwi zniknęły, że wszystko super, ale na korekcie na pewno będziemy przyciemniać. Sama wiem po sobie, że zapewne będziecie chciały mieć zarys całych brwi, a nie tylko ich końcówki i ewentualnie środek :) (husssssssssaaa)
Jeśli prosisz mnie, aby ciemne już brwi zrobić „troszkę” ciemniej, żeby 'starczyły na dłużej, żeby zaraz nie trzeba było ich poprawiać', przykro mi, ale nie jestem zwolenniczką tatuażu na twarzy.

I na koniec jeśli decydujesz się na rezerwację terminu, jednocześnie zgadza się z regulaminem korzystania z moich usług.

Jeśli masz jakieś pytania, jestem do dyspozycji.

Z przymrużeniem oka, ale będę wciąż nieugięta :)

Podpisano, Ewa Klimowicz :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️