Chyba ju偶 czas na zmiany ! ✌️馃榿馃挋馃挋馃挋 
Ja dzisiaj skorzysta艂am ponownie z promocji @rossmannpl 馃槬 a偶 ba艂am si臋 podej艣膰 do kasy, no, ale jestem ju偶 uzbrojona w makija偶owe cude艅ka.
Lubicie si臋 malowa膰? Czy raczej przed "wielkimi" wyj艣ciami oddajecie si臋 w r臋ce specjalisty?
Ja by艂am malowana przez kogo艣 tylko trzy razy.
Raz na m贸j p贸艂metek w liceum, ma sa kra - wygl膮da艂am jak 35-letnia Kliopatra! Do tego mia艂o by膰 delikatne upi臋cie, kt贸re okaza艂o si臋 by膰 wyczesana, przylakierowan膮 plecionk膮 na g艂owie, co tylko spot臋gowa艂o m贸j mocny i drapie偶ny image. Dobrze, 偶e m艂odzie艅cza mi艂o艣膰 jest tak 艣lepa 馃槄馃槉
Decyduj膮c si臋 na makija偶ystk臋 na 100-dniowke, wiedzia艂am jak ma wygl膮da膰 moj makija偶, czego nie chc臋 na swojej twarzy i by艂o ju偶 zdecydowanie lepiej. Make-up by艂 delikatny i podkre艣laj膮cy subtelnie oko.
Ostatnim razem, gdy odda艂am si臋 w profesjonalne r臋ce byl 艣lub mojej przyjaci贸艂ki i moja wa偶na wtedy rola druhny! Nie mog艂am sobie pozwoli膰 na dr偶膮ce r臋ce maluj膮ce sam膮 siebie. By艂am bardzo zadowolona z efekt贸w. Zaoszcz臋dzilam sobie nerw贸w, a ten czas pozwoli艂 si臋 nam z Panna M艂oda zrelaksowa膰 ;))))
Moim zdaniem wszystko zale偶y od upodoba艅 i umiej臋tno艣ci. Je艣li nie czujecie si臋 zbyt pewne w wykonywaniu makija偶u, skorzystajcie z pomocy profesjonalisty, kt贸ry dobierze odpowiedni do Waszej urody make-up. M贸wcie otwarcie, co lubicie, czego chcecie unikn膮膰, jaki efekt chcecie uzyska膰! Najwa偶niejsze to przekazanie dok艂adnie tego, czego si臋 oczekuje. Komunikacja jest bardzo wa偶na, inaczej mo偶ecie nie by膰 w 100% usatysfakcjonowane.
呕ycz臋 Wam spokojnej niedzieli 馃槏

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Proces gojenia

Never stop dreaming ♥️♥️♥️♥️♥️